Biofeedback : metode, kura izmanto prātu, lai ietekmētu ķermeņa funkcijas
   Biofeedback      Interesanti !!!
    
   STRESA IZRAISĪTĀS SLIMĪBAS
 
Alerģijas
Trauksme un depresija
Gremošanas traucējumi
Galvassāpes un migrēna
Sirds slimības
Augstu asinsspiediens
Impotence un priekšlaicīga ejakulācija vīriešiem
Bezmiegs
Kairināts urīnpūslis
Kairināto zarnu sindroms
Menstruālā cikla problēmas sievietēm
Mutes u.c. čūlas
Muskuļu sāpes
Sirdsklauves
Panikas lēkmes
Ekzēma
Čūlainais kolīts
Multiplā skleroze
Diabēts
Dzimumorgānu herpess u.c..
          
            
 
  STRESA PAZĪMES DARBA VIETĀ
 
I Stresa kairinājuma posms
Pastāvīga aizkaitināmība un nemiers
Miega traucējumi
Gadījuma rakstura aizmāršība un / vai nespēja koncentrēties
II Stresa pretestības posms
Darba kavējumi vai gausums darbā
Nogurums un nespēks bez iemesla
Vilcināšanās un neizlēmība
Ciniska izturēšanās
Dusmīga, vienaldzīga, izaicinoša izturēšanās
Pastiprināta kafijas, alkohola, tabakas izmantošana
III Izsīkuma posms
Hroniskas skumjas vai depresija
Hronisks garīgs un fizisks nogurums
Ar hronisku stresu saistītas slimības
Izolācija, atsvešināšanās, destruktīvas domas
      
.
          

Bio - un neuro-feedback izmantošanas iespējas sportā

Optimālāsasprindzinājuma līmeņa regulēšana
Katram sportistam ir individuāla „zona”, noteikts sasprindzinājuma un aktivācijas līmenis, kurā var tik sasniegti labākie rezultāti. Daudzi sportisti atrodas šajā līmenī treniņu laikā bez sacensību stresa. Sacensību laikā, paaugstināta stresa apstākļos, var notikt papildus hormonu izdale, kas izraisa lielāku aktivāciju , kuras sekas var būt sliktāki sasniegumi. Ja sportists iemācās apzināti uztvert un aktīvi ietekmēt savu optimālo zonu, tad sacensībās var izvairīties no pārmērīgas aktivācijas.
Rezultātu uzlabošana un reģenerācijas spēja
Sportists iemācās ātrāk un labāk atslābināt savus muskuļus un garīgi atslēgties. Tādā veidā tiek pastiprināti aktīvie un pasīvie reģenerācijas pasākumi. Līdz ar to ir iespējams intensīvāks treniņš un ievērojami labāki sasniegumi.
Sacensību baiļu mazināšana
Ar biofeedback palīdzību, konfrontējot ar sacensību situāciju, sportists var mērķtiecīgi iemācīties regulēt sava ķermeņa reakcijas, un saglabāt mieru , neskatoties uz stresa situāciju. Šī spēja tiek pārcelta uz treniņu un sacensību apstākļiem.
Atbalsts rehabilitācijā pēc traumas
Šajā kontekstā mērķis ir uzlabot kontroli pār muskulatūru, optimālu spēka pielietojumu vai simetriska muskuļu sasprindzinājuma nodrošināšanu abās ķermeņa pusēs. Bez tam var kontrolēti mazināt bailes un apgūt atslābināšanās tehnikas.
 
 
Jums ir iespēja atbalstīt Stresa profilakses un veselības uzlabošanas atbalsta fondu, ziedojumiem izmantojot sekojošus konta rekvizītus:
Stresa profilakses un veselības uzlabošanas atbalsta fonds,
Reģ. Nr.: 40008155633,
Kr.Barona iela 93-8, Rīga LV 1001,
Konts: LV55HABA0551027975476